SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Wednesday, March 25, 2009

Khairy menang Ketua Pemuda = Mahathir 0 Dollah 1

Nampak nya strategi perang saraf oleh Mahathir dan juga undi2 protes oleh penyembah2 dewa M nampaknya tak berjaya menangani kuasa wang ringgit yang ada pada seekor kera jantan (yang saya kire dah berubah naik pangkat jadi beruk jantan)

Entah di mana silapnya (saya rasakan duit) sokongan peringkat awal kepada mukhriz nampaknya seperti ayam berkokok di waktu subuh..bila matahari dah naik ayam terus menerpa ke tanah mencari sisa2 dedak, nasik basi mahupun bangkai ulat2 dan cacing yang ada di tanah sambil menunggu tangan2 manusia untuk menyuapkan habuan.

Pada saya khairy ni tak sehebat mana pun...dan saya kira mungkin inilah kali terakhir dia akan menjawat jawatan ketua dan percayalah...dia yang di anggap LIABILITY kepada UMNO akan dicantas oleh orang Najib pada pemilihan seterusnya...

Dan pada saya juga...ini merupakan satu lagi bonus untuk PR di mana rakyat rata2 membenci sikap angkuh,sombong dan biadapnya menantu PM ini...
Atau mungkin juga (agak saya lah) ini satu strategi oleh Najib untuk memujuk Pak Lah melepaskan jawatannya..mana tahu pada saat2 akhir team Najib membantu meracun para perwakilan untuk mengundi Khairy..dgn harapan Pak Lah akan letak jawatan sebagai PM esok lusa...Team Pak Lah sure akan berpuas hati..walaupun telah kehilangan Ali Rustam..setidak2nya mereka ada wakil selepas Pak Lah letak jawatan kelak...

Saya terang2 tidak menyukai Khairy...tetapi saya juga tidak menyukai Mukhriz apatah lagi Khir Toyo.Namun saya agak tersenyum kerana setidak2nya Mahathir lost the first battle....yang second mmg dia menang lah pasal Dollah tak bertanding Presiden

Kepada perwakilan pemuda UMNO...satu je saya tak paham..kenapa di salak2 kan Anwar Ibrahim sedangkan ketua yang kamu pilih itulah yang menyebabkan UMNO kalah dan akan kalah teruk lagi nanti...wake up lah..jgn jadi sengal dan buta

1 comment:

Lihai said...

Tahniah la pada KJ kerana "last minute" taktik yang menjadi! Hehehe