SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Monday, March 16, 2009

FLIP FLOP : not only Pak lah but his entire govt

Kat Dewan Rakyat kecoh pasal usul yang diluluskan oleh speaker pandikar taik kucing untuk gantung MP Puchong

UMNO kata speaker ada kuasa...
tapi kat perak umno kata speaker takde kuasa

apa kes???

kami dah tahu dah awak tu jenis double standard...tapi jgn la obvious sgt...
terserlah kebangsatan sifat korang...dah jadi mcm kat kiri ludah-ludah..kat kanan dia jilat balik ludah dia

sama jugak kes macam hina sultan...
kat perak dia laungkan "daulat tuanku"
tapi kat tganu dulu dia menyalak mcmana???

sama jugak masa dia kata..."demonstrasi jalanan bukan budaya kita"
yang dok menyalak2 kat selangor,penang dan kl tuh ituari tak apa pulak yerrrr

kesimpulannya UMNO dan BN ni..once a flip flop...forever will be a flip floppers

1 comment:

melayu maksimalis said...
This comment has been removed by the author.