SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Thursday, June 25, 2009

Akta DNA khas untuk ANWAR

baru2 ini rang undang2 akta dna dibentang kali kedua dengan cara yang agak tergesa2 dan terdesak...setelah najib mengumumkan untuk melanjutkan sidang dewan rakyat untuk 2 hari lagi kononnya untuk membahas beberapa perkara yang penting.dalam pada waktu itu mp2 pakatan rakyat seolah2 tidak sedar dan tidak dapat membau motif tindakan najib.dengan mengambil kesempatan apabila sebahagian besar mp pakatan rakyat yang tidak hadir di sidang maka rang undang2 akta dna yang jelas telah ditolak pada sidang yang terdahulu di bangkitkan dan diusulkan semula...

Najib sememangnya bijak dan jahat.akhirnya rang undang2 itu diluluskan dengan kelebihanhanya 1 undi.dan sebentar tadi Anwar telah umumkan bahawa dia sedia dipenjarakan kerana beliau tahu bahawa akta dna itu akan digunakan sebaik mngkin untuk memusnahkan karier politik beliau sekali lagi.

Pada hemat saya ini jelas mempunyai kaitan dengan pakatan jahat najib dan mahader.who else???orang yang paling ingin (kalau boleh dengan izin) untuk menikam dan membunuh anwar bin ibrahim adalah najib dan mahadir.

Yang saya kesalkan sikap sebahagian besar mp pakatan rakyat yang PONTENG sidang dewan dan akhirnya menyebabkan satu undang2 yang bakal akan dikenekan kepada anwar telah berjaya di rang undang2 kan.

apa2 pun saya berdoa agar Allah akan selamatkan anwar bin ibrahim.
kes tiada,bukti tiada,hasil pemeriksaan kesihatan saipool pun jelas ANWAR TIDAK BERSALAH.an saya akan selama2nya berpegang teguh kepada ayat

WAMAKARU WAMA KARALLAH, WALLAHU KHOIRUL MAKIRIN

AMINNN YA ROBBAL ALAMIN

2 comments:

sid sienna said...

dieorg ingat kite x tgk CSI kot.. hehe..

Mrkolumpo said...

hhehehe...betul ..betull..betul...