SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Tuesday, June 9, 2009

Apakah aku bakal meludah kali kedua untuk PAS???

Jika benar lah apa yang diperkatakan tentang :

*PAS akan masuk menyertai BN dan UMNO
*Hadi jadi TPM no 2,Nasa dan Mustapha Ali disogok dengan jawatan menteri dalam kerajaan perpaduan

Konfrem..aku akan meludah kepada ketiga2 org besar dalam PAS

Apakah 3 ekor ni dah lupe parti mana yang membunuh org2 kite di Memali???
dah lupe royalti kene sekat masa awak jadi MB dulu pastuh ditukar wang ehsan..dah la tukar nama dan jumlah..tak pulak sampai ke tangan awak????
dah lupe parti dan kerajaan mana yang mengancam dan menghalang perlaksaan hudud????
parti mana yang menghina Rasulullah????
parti mana yang menghalalkan yang haram dan haram kan yang halal???
parti mana yang robohkan masjid dan surau????

apa????nak berdakwah????u r wasting ur time.
berapa ramai yang anak bangsa kite dah jadi murtad????berapa ramai lagi pulak kaum bumi yang berstatus bukan islam???patut perlu dakwah kepada golongan itu...dan bukannya kepada parti yang pemimpinnya korup , penipu dan banyak helah dan muslihat.

alah pada aku senang jer...korang ni sebenarnya bukan nak berdakwah benar pun....ckp la terang2 nak jadi menteri kabinet.nak jadi tpm.nak jadi pm.alahai...tak salah kalau cita2 besar...tapi jangan sampai mengkhianati parti dan gagasan pakatan rakyat.

apa???suruh tutup mulut??suruh diam??sapa yang mulakan idea bangsat nih???sapa yang berdegar2 ckp pasal bende nih lepas menang???korang yang mulakan..alih2 bila dah panas nak suruh org tutup mulut pulak??mmg betul korang ni bebal.kalau nak redakan bende ni bukan dgn suh org tutup mulut.korang ni pun dah sejibik aku tgk mcm umno..ckp tangkap,baca tangkap.tulis tangkap...nak selesaikan bende ni mudah aja..tarik balik dan lupekan terus idea bangsat korang nih...kau yang gatai2 bakar bangsal,kemudian kau suruh org ramai pulak tolong padamkan

nih kiri kanan hiruk pikuk org semua membantah tak kire ahli pas,bukan ahli,org islam,org bukan islam.korang buat apa???buat pekak????
betul apa korang cakap...ulamak bukan maksum...n same goes to all 3 of you.jangan jadi buta perut takdak akai kerana dek gilakan pangkat dan jawatan.

p/s : aku tahan dulu ludah aku kat tekak sampai aku dapat confirmation dari benda nih..tapi nak tahan lama2 pun takleh jugak..takut terjeluak nak muntah pulak

4 comments:

Isa said...

Salam Bro,

Wa cadangkan lu telan jelah ludah lu tu..., nanti termuntah menyusahkan orang pulak... ha..ha..ha..,

Rileks...bro... case closed. Kita benamkan ubn..., tapi diorang semua tu harap dah dapat pengajaran dengan tentangan/bantahan dari akar umbi.

Dan kompom si nasha tu pru13 nanti... kena sedia kain kapan jelah... selamat untuk di talkinkan...

Mrkolumpo said...

salam bro isa
itulah pasal...aku nak ludah pun kat 3 ekor tu jer...aku sayangkan perjuangan pas dan pr lebih dari individu beb
kekekekke...
tengkiu kasi tolong sabar sama gua
hahaha
barkat selamat...

Garden said...

bro,

kalau takat 3 orang besar PAS tu, insyaAllah majoriti orang PAS akan pulaukan. tunggu tengok lah. yang pasti, si nasha tidak akan menang dah di tempat dia bertanding di Kelantan PRU12 lepas. jgn main-main dengan orang Kelantan, mereka paling pantang kalau orang cakap pusing alam. silap haribulan ada yang kena baling batu tu nanti kalau "tebeng" melawat kawasan tu. (haha)

sabar-sabar...

Mrkolumpo said...

TQ bro garden

gua mmg harap itu 3 ekor kalah...
biar pas pkr dap menang semua tempat..cume 3 ekor tu jer..lalang tetap lalang