SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Wednesday, April 8, 2009

Dilemma Najib

Bukan senang Najib nak bentuk kabinet baru...
malah dia pening kepala...
tuntutan MCA dah satu hal
dengar cerita MCA tak puas hati kerana kuota untuk MCA jadi Mentri kurang
pasal Khairy ngan Mukhriz pun satu hal...
nak pilih mukhriz jadi mentri...khairy nak jugak
takkan dia ketua pemuda yg mengalahkan mukhriz tak dpt jadi mentri
nak pilih khairy kang, mamak tua kutty al-pencen akan tarik muke masam pulak...
kang merajuk lagi org tua tu karang..(tak dpt bayangkan mamak tua tu merajuk mcmana..huduhhhh)
nak jaga hati penyokong Pak Lah lagi....
jangkaan aku mungkin najib akan pilih jalan selamat...
antara khairy dan mukhriz salah satu jadi mentri salah satu jadi timbalan mentri
(harap2 aku mukhriz takkan jadi mentri atau timbalan mentri pelajaran lahhhh...al-punah wal-ranah lah harapan rakyat nak mansuhkan PPSMI)
kehkehkeh...
tapi jangkaan aku ramai pengampu2 pak lah akan disisihkan...
terutama "budak kurang ajar" bagi mamak tua sapa lagi kalau bukan nazri
perasan tak sejak pak lah takdak ni..nazri ni mcm senyap jer...macam malu alah
ni najib ni siap bincang dgn samy aiyoo aiyoo vellu lagi
kahkahkah
dey tambeyy..apa ru mau haaa????
kahkahkah

pada aku lantak ko lah najibbb...masa ko pun dah tak berapa nak lama dah..paling kuat 3 tahun je lagi...polokkan lah sebanyak mungkin duit rakyat selagi amsih ada...
esok nanti kite jumpa kat mahkamah rakyat

"SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT"
"PEOPLE'S POWER"

p/s: tak sabar nak tgu pru 13..nak balas dendam kat mamak kutty tua al-pencen...masa 1999 dulu aku dah 22 tapi hang nafikan hak aku ngundi nohh...hang jaga...aku nak tenyeh2 pangkah kasi hitam likat kertas undi lambang PAS atau PKR...hang jaga...kehkehkeh

No comments: