SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Thursday, May 21, 2009

NOTA HARI ESOK UNTUK....

1. HAKIM MAHKAMAH RAYUAN : gua tak kenal sama lu dan lu tak kenal gua.tapi gua tahu lu hakim.sebagai hakim lu kene adil dan saksama.kalau lu berat sebelah nanti lu jawab la kat padang mashar kelak.apa-apa pun gua bersangka baik la dgn lu..pasal gua tak tahu rekod lu hahahaha

2.PEGUAM NEGARA / PENCELAH (PENCELA PUN YERRR) : lu tak kenal gua..tapi gua rasa gua kenal lu.sapa yg tak kenal lu.semua org tahu lu punya kes.gua harap dan gua doa agar lu kalah kes esok.(setahil tak cukup ,2 tahil tak cukup,timbang2 taK jugak cukup2, 4tahil baru cukup hahahaha-bak kata anwar)

3.ZAMBRY : antara org yang agak glemer sejak dua menjak nih....tapi ranking lu jatuh no 2 la selepas Nizar.pada gua...lu jenis tak reti bahasa.gile kuasa pun yer...gua tak tahu esok apa cerite..mungkin lu kalah mungkin lu menang.tapi org dah tak berapa nak kesah sgt la kalau lu menang.rakyat perak nak perubahan...rakyat perak mahu pilihanraya..jangan nak berlagak di belakang polis,fru dan jentera2 kerajaan nak buli orang bai

4. NAJIB & THE GANG : dengar lah suara rakyat...kalau taknak dengar suara rakyat pun...tolong dengar apa yang MCA,MIC,GERAKAN kata..bukan org lain..keluarga lu jugak.takde jalan lain...BUBAR DUN SEGERA...

5.NIZAR,THE GANG & RAKYAT PERAK : esok tabahkan hati.doa dan tawakal...kite dah cube apa yang termampu...kalau depa menang jugak,kite ada last kopek punye chance (walau pun tipis) yakni sultan perkenan bubar DUN

SEKIAN SAJA NOTA KECIL BUAT HARI ESOK....HARAPNYA HARI ESOK LEBIH INDAH DARI HARI INI DAN SEMALAM

WASSALAM

No comments: