SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Monday, May 25, 2009

APO SEBONAR EH YANG EKAU NAK BUEK JANG OIII (RAIS YATIM)

Dalam petikan malaysiakini
DS Rais Yatim menyatakan ingin membawa usul ke parlimen mengenai penulisan blog yang memuji2 PKM Parti Kominis Malaya...

to DS rais Yatim : dato,esey sokong bonar lah kalau boto nak bincang bondo2 nih kek parlimen.tapi kalau nak guno kan ISA nak tangkap mamat2 tuh sey tak setuju bonar la..dah tontu ISA tu zalim dan dio tak dibonarkan membelo diri.apo kato cari org tuh pastuh guno la akta yang bersesuaian selain ISA.lopeh tu anta la diorang tu ke pusat2 tarbiyah ko,BTN ko (bukan BTN yang hantam pembangkang),belajar kenegaraan ko,kem agamo ko...kan lobih elok..apo lak punco eh nak tangkap guno ISA.yang bonar eh datok nak guno ISA tu utk blogger pro komunis ko pro pembangkang???cubo cakap torang2???APO SEBONA EH YANG EKAU NAK BUEK DATOK OIIII

so kepada blogger2 sekelian..berhati2 lah..daripada blogger pro pakatan esok lusa kite di cop pulak pro komunis pulak.ye lah...komunis nak ambil alih pemerintahan, PR pun nak jugak ambil alih..cuma tinggal lagi beza kite melalui demokrasi dan bukan mengangkat senjata.walaupun lah kadangkala terbakar hati dek provokasi UBN terhadap PR..so harap berhati2

p/s : cumo nak ngucap timo kasih lah kek datok,pasa jalan dari semenyih ko klawang dah cun..sonang sey nak berulang balik simpang pelangai dari bangi hehehehe

5 comments:

pak long misai said...

ooo jang ,,,den pun nk balik pelangai ni,,,boto ke jalan dah ok...lagi copet la den sampai..

Mrkolumpo said...

HAHAHA..IYO PAK LONG OIII..DAH CUN DAH..DARI SEMONYIH TUH LOPEH PETRONAS BOLAH KANAN TU KAN ADO TRAFIK LITE..HAA BELOK LA KO KIRI..JALAN LALU KO UNIVERSITY OF NOTTINGHAM...3 LANE TUH..MMG BOSAR..SAMPAI BROGA KOCIK LA BALIK...PASTUH SAMPAI SIMPANG KO PANTAI NGAN KLAWANG TUH..BOSAR BALIK....BEDOSUP LA KETO NURUN BUKIT...PEH TUH NAMPAK LA POSTER GAMBA RAIH YATIM NIH.HEHEHE GAMBA EH SONYUM YOOO..MEKASIH LA DATOK YO HAHAHA....TAPI KOK DATOK TAK BOTO...DEN BANTAI YOOOO

Lihai said...

den nak poie pelangai dari karak ni camno bai?? apo lak den raso lalu cam nak poie ngisapp yo?? buruk na plak..siloo silo..

Lihai said...

den pulak nak balik pelangai ikut karak ni camno bai? apo lak jalan eh cam jalan org nak poie ngisapp yo? osah burukk ehh..cerito skit..

Mrkolumpo said...

bulih den nak cito...masalah eh nan yakob nak baco ko????