SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Wednesday, January 14, 2009

Selama ini Dunia tertipu

Semalam setelah melayari blog nuraflah, saya tertarik dgn satu tajuk di youtube bertajuk " The Arrival ". Ianya satu pembongkaran oleh sekumpulan anak muda seperti Noreagaaa dan kawan2 tentang penipuan dan kerja jahat kesatuan Yahudi Zionis dan Freemason.
Setelah menonton The Arrival pt.1, langsung saya tidak dapat tidur sehingga ke subuh kerana terus asyik menonton dokumentari yang amat menarik sehingga ke part 49 (masih byk lagi siri yang saya nampak sehingga mencecah puluhan siri)
Dokumentari tersebut membongkar tentangperancangan kaum Yahudi untuk menyambut Kedatangan Dajjal ( Anti-Christ) dan juga menceritakan tentang kedatangan Cicit Rasulullah Yang Mulia Imam Muhammad As Suhaimi (atau dikenali sebagai Imam Muhammad Al-Mahdi @ Imam Mahdi) dan juga menceritakan tentang kedatangan Yang Mulia Nabi Isa a.s

Saya amat mengsyorkan kepada para blogger / pelawat / rakan2 untuk menonton sendiri pembongkaran anak muda tersebut.

Apa yang menariknya, cara mereka untuk meyakinkan kepada para penonton seluruh dunia samada seorang muslim, kristian, yahudi mahu pun atheist amat menarik. mereka menggunakan satu cara kaedah "Free Your Mind" atau pembebasan minda ala ala cerita The Matrix.

Ianya menceritakan tentang wujudnya satu kerja jahat / konspirasi yang telah dilakukan oleh kumpulan FreeMason dan Zionist yang mepunyai kaitan darah dengan pemimpin Amerika sejak dari dahulu dan juga pemimpin Raja England sejak dari dahulu. dan YA..Tak terkecuali orang yang amat diharap2kan oleh dunia sekarang iaitu OBAMA. Mereka adalah dikenali sebagai kumpulan ELIT yang mempuyai susur galur keturunan dari Firaun Laknatullah.

Mungkin kita hairan apa kene mengena dengan lambang Piramid dan lambang "The Seeing Eye" (Mata satu @ mata Dajjal Laknatullah) Mesir dengan Amerika dan England???

Saya taknak megulas panjang..diharap kita semua boleh menonton youtube berkenaan dan akan terjawablah segala persoalan tentang Yahudi,Zionist,cuti hari AHAD,Madonna+Britney Spears+Cristina Aguliera, kematian Puteri Diana, Serangan 911 di twin tower dan pentagon, kaitan Dajjal-Yahudi-Amerika-England,Mcdonalds,Starbuck,kejadian Hollocaust Nazi (yang di bayar oleh grup Zionis kepada Hitler) ,peperangan Iraq, Pencerobohan Palestin dan segala2 yang kita tak pernah terpikir selama ini...

p/s : I am already been unplugged from the illussion Zionist dan Yahudi...anda bila lagi...

2 comments:

Harimau-Menaip said...

Peh...Den baru tengok sikit dah meromang bulu tongkuk den...

Salam Perkenalan.

Mrkolumpo said...

ha tu la deh..kito kono wake up call..sebarkan lah info nih...ni apo ko bangang lak tv3 buek joro lagu ni bertemakan illuminasi ni ha??mosti diorang tak tahu tuhhh