SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Sunday, October 10, 2010

sebab tu saya naaakkkk sgt menang pru 13 nanti -Najib

Najib : sapa cakap cina itu pendatang???
MCA : eh itu lu punya olang la..itu umno punya
Najib : ohhh itu bukan saya....lu tak pyh peduli..saya PM maaaa
MCA : muleh pecaya ka???
Najib : itu ssebab saya mau minang....
MCA : hah??minang???lu mau kawin satu lagi ka????
Najib : bukan minang..itu menang lah..saya cakap pelat pasat lu cina....
MCA : oooooo
Najib : itu pasat saya mau minang itu pru..saa mau transformasi ini negala
MCA : uik??iyohhh..sulah 12 penggal lu menang..masih tak boleh ubah ka???
nAJIB : ya la...
MCA : kami picaya lu.tapi tara picaya itu umno...depan cakap one mesia..one mesia..bilakang hidup malayu...bangkit malayu
najib : oh itu apek..lu tatak paham....saya suluh bangkit lain tuhhh
mca: bangkit apa?
najib : ada la..tara bulih ckp sini..nanti saya punya mem besar dgr o...mati ooo...



KAHKAHKAHKAH

2 comments:

al-brangi Online said...

salam,

bro salah link tu sepatutnya http://al-brangionline.blogspot.com

maaf ye dan terima kasih kerana menyusahkan bro.

Mrkolumpo said...

orait
sorry bang