SYAHADAH

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah

Allahyarham Hussin bin Kassim 07-07-2010 Al-Fatihah
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ayah

Sunday, November 8, 2009

Buka Mata Hati....




saya tahu presiden,timbalan,s/u,pesuruhjaya pas selangor tentu tidak gemar akan keputusan kajian di atas...
mungkin mereka akan cakap ahh itu hanya rambang 2100 orang...bukan satu malaysia
ikutlah nak ckp apa pun...
ye lah...saya tak arif berpolitik seperti tuan tuan semua...
namun harap bukak lah mata hati...
takat mata besar,tambah pakai spek..tapi mata hati taknak tengok..telinga hati taknak dgr..tak jadi juga....

dan seperti biasa..dah jenuh dgr..buat kali yg keberapa saya dah lost count.."pas sudah tutup pintu perpaduan dgn umno"..."no more UG"
tapi alih2 ada lagi...alih2 timbul lagi..alih2 meroyan lagi...
kali ni ckp mintak serupa bikin lah datok yer.....
esok org dah menyampah....dah terlambat....

4 comments:

Isa said...

Salam bro...,

Tak perlu tunggu esok, aku dah mula menyampah... sebab diorang semua jenis yang tak boleh di tegur.

UG dah berkali buka, tutup, buka, tutup, logiknya akan terbuka lagi selagi binatang yang bertopengkan manusia yang nak kongkek dengan umno tu masih ada dalam PAS.

(Sori bro..., gua emo sikit dgn bangsat2 tuh)

Mrkolumpo said...

hehehe
takpe bro isa..saya faham..saya sendiri pun kadang2 hilang kawalan..mana tak marah???sibuk sgt nak dgn umno tu ape ke hey nyer???nih kawan2 kite dalam pkr,dap yg berpeluh2 duk usung bendera pas,terjerit2 bertakbir,tak kire islam dan bukan islam..apa kata mereka???depa dah lupa ka kat anwar ibrahim???kot nak jeles pun..jeles bertempat lahhhh

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak Karamu

Mrkolumpo said...

salam dan teirma kasih pak karamu kerana sudi menjengah